HTML

Mi az élményház?

Minden ami élmény gyereknek és felnőttnek. www.magnoliak.hu

2012.12.08. 21:03 Magnóliások

Elindultam az önálló KOZMETIKAGYÁR alapítása felé, MA!!!!

IMG_1429 (640x427).jpg
Ma végre bejutottunk Dórival a Műhely Kence- és Szappankészítő Műhelyébe. Igen, jól értitek - eddig csak arra volt lehetőség, hogy hallgassuk és szaglásszuk az isteni illatokat.

Eljött a nagy nap! Kaptunk egy receptkönyvet leírással és ezer gondoskodó tanácsot. Milyeneket?
Például: ha a fürdőgolyót használjuk és után a kád elszíneződik - "no para" ! Ami a bőrünknek jó, az a kádnak nem minden esetben!
Még ezer hasznos tanácsot arról, hogy hogyan lötyögtessünk és vegyítsünk el.
Mennyi olajat és milyet és hova.

Aztán a receptkönyvvel a kezünkben megkezdtük a kutyulást. Ki fürdőgolyót, ki fürdő sóval indított.
Én egyből a testápolóval kezdtem. Számomra egy dolog kiderült - ha beleásom magam a szakirodalomba - amit megkaptam Évától, átgondolom - akkor meglesz az az 5 csodaolaj , a méhviasz, mondjuk 5 jófajta illóolaj - 2-3 meleget tűrő kis "bigyóka", amiben a főzeteket el tudom készíteni. Tároláshoz mondjuk 5-6 üvegcse pl. a SVÉD l"lakber" áruházból - és indulhat a boszorkánykonyha - a kisszériás gyártás.

Őszintén megmondva eddig azért nem is merültem el benne, mert meg voltam róla győződve, hogy a "kezdőcsomag" egy hatalmas nagy befektetés. Ma nem csak azt láttam meg, hogy nagyon egyszerű egy-egy kozmetikum elkészítése, hanem azt is, hogy nem kell külön szekrénnyi "cuccot" felhalmozni ahhoz, hogy a BOSZORKÁNYKONYHA beindulhasson. 

Az pedig már a háztartás vezetés főzés szekciónál számomra beigazolódott - az a biztos, amit én főzök meg - és ebből én ritkán - csak időhiány miatt engedek az utóbbi időben!
Lehet, hogy így leszek a kozmetikumokkal is?

IMG_1436 (427x640).jpg

IMG_1438 (640x427).jpg

Szólj hozzá!

Címkék: felnőtt


A bejegyzés trackback címe:

https://magnoliak.blog.hu/api/trackback/id/tr684954982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása