HTML

Mi az élményház?

Minden ami élmény gyereknek és felnőttnek. www.magnoliak.hu

2012.08.17. 19:15 Magnóliások

Láblógatós napok érkeznek... Milyen az, ha csöndben maradunk!

homok.jpgTudjátok, hogy Duna őrült vagyok! Imádom szeretem - koszos, piszkos - sokaknak félelmetes - de bizony mi fürdünk és sportolunk is benne. Most csodás - a víz alacsony és kijönnek a homokdűnék. Nincs annál jobb, mint bármilyen vízi eszközzel - kivéve gumimatrac - vízre szállsz és megkeresed a saját kis öblödet. Letáborozol, piknikezel - vagy csak sütkéreztek... Most ilyen napok várnak rám - Dóri pedig kiugrik egy kis tenger-nézésre pár napra - haverok+fanta+buli.... Szerintem ő is kikapcsol - úgy ahogy kell!

Aztán a másik nagy kikapcs nekem ha a családommal vagyok. Mióta a Műhely van - azért sokkal többet vagyunk együtt - de jó azért együtt lógni. Persze az az igazi, ha még a kutyánk is jön velünk Bundás. És itt a Dunán velünk van! Arany élete van - nincs kerítés, önállóan jár le fürdeni és kergeti az összes macskát -akik a környéken fellelhetőek.
Itt nem baj, ha szabadon lófrál.

Kutya+macska.JPGMost esett meg velünk, hogy én itt ülök és írok. Egyszer csak hatalmas ugatás a partról - lemegyek - az én kutyám és egy fehér cica acsarkodtak egymással szemben. A cica volt a keményebb - a gazdája monda, hogy ő bizony az én kutyámért aggódott. Én is, de nem tudom lebeszélni a cicaellenességről... Ezt a jelenetet 20 ember követte a parton. Lehet, hogy fogadásokat is kötöttek - ki fog nyerni?

Fura egy életmód ám ez a Műhelyesdi. Nyaralunk és kikapcsolódunk - de ezer dolog kavarog akkor is bennünk. Rengeteg új impulzus ér bennünket nap mint nap Ebből nem lehet csak úgy kimaradni - még a homok-dűnéken sem! De ez nem baj. Ez nem túlpörgés - hiszen abban már volt részem, felismerem - hanem valami folyamatos alkotásvágy. Jó most visszagondolni arra, hogy egy évvel ezelőtt ilyenkor még csak beszélgettünk valamiről - amit mostanra már töltögetünk élettel. Hála nektek és azoknak akik ebben velünk tartanak...

www.magnoliak.hu

nyár.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://magnoliak.blog.hu/api/trackback/id/tr144717871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása