HTML

Mi az élményház?

Minden ami élmény gyereknek és felnőttnek. www.magnoliak.hu

2012.06.02. 16:40 Magnóliások

Negatívból pozitívba....

Spine2.jpgTegnap sokan voltunk este a gerinctornán. Nagyon furcsa nekem. Én korábban meg voltam róla győződve, hogy csak az a sport - amikor valamit nagy energiával, gyorsan és gyöngyöző homlokkal végzek. Továbbá azt is hittem, hogy mindenki, aki ilyen jellegű mozgásórán részt vesz - az +60-as.
Erre az elméletemre teljes mértékben rácáfol a Magnóliás gerinctorna. A Csajok átlagéletkora maximum 25. Vidámak, szépek. Ami még elmondható: nyitottak mindenre. Kreatívan érdeklődnek és tudatosak.
Ja és a saját érzésekről. Engem nagyon jólesően átmozgat. Talán így negyvenesként megértem végre arra, amire mások már 20-as éveikben. :)

Még egy tapasztalatot gyűjtöttem tegnap. Márti a gyógytornász - aki a Magnóliákban a gerinctornát koordinálja
eredetileg ZUMBA órára jár hozzánk.
Említette, hogy ő már egyszer próbálta ezt a mozgásórát és borzalmas élménye volt! Aztán a barátnője unszolására jött el hozzánk a műhelybe - és láss csodát: Bea órája az egyik nagy kedvence lett - és nagyon szereti a kedd estéket azóta.
Tehát az is lehet egy népi megfigyelés: Ha negatív élményed volt valamivel és valakivel - adj sanszot arra, hogy egy másik alkalommal, mással ez pozitívvá alakulhasson át
!
 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://magnoliak.blog.hu/api/trackback/id/tr114561046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása