HTML

Mi az élményház?

Minden ami élmény gyereknek és felnőttnek. www.magnoliak.hu

2012.11.03. 13:55 Magnóliások

Hosszú hétvégék.. Adventi vásárok - élmények és ajándékok..

Mindtömeg.jpgig fejtörést okoz számunkra, hogy merjünk-e a hosszú hétvégére programot szervezni merjünk-e?
Igen, mert egy-egy napot könnyebben adunk talán oda több napból magunkra...
Nem - mert a hétvége a családé! Örök dilemma a számunkra...
Aztán itt vannak a szabad napok - és nem áll üresen a Műhely. Bizony többen elszakadtok néhány órára otthonról - és nálunk töltitek a napot! Mi azon vagyunk, hogy hasznosan.. Most éppen a Kencekészítők és a Szappanfabrikálók dolgoznak, és közben néhány Lurkó Gyantár Berta Alkotóműhelyébe látogatott. Én nem vagyok a Műhelyben, de a híradásokból hallom - jó kis meleg hangulat uralkodik - és nagy a munka! Sok újdonság hat sok olyan résztvevőre, akik kipihenten érkeztek meg, - és tudásra szomjasan!
Christmas.shopping.jpgAztán tegnap volt lehetőségem bepillantani egy pláza ünnepnapi délelőttjébe. Én várakoztam a Lányomra - és közben - egy darabig nézelődtem. Sajnos én nem vagyok az az igazi vásárlós alkat. Hamar elunom..
Aztán fogtam magam, lehuppantam egy kanapéra - és figyeltem az embereket. Na ezt imádom! Kikapcsol! /Tudom, fura./
Nem fogjátok elhinni, de számtalan vásárló karácsonyi csomagokkal lépdelt el előttem.. Rá kell, hogy döbbenjek - ők a tudatosak és megfontoltak - és jól teszik! Nincs kapkodás - nincs tömeg - miért ne lehetne megvenni azt novemberben, amit az ember decemberben venne meg?!
Őszintén én azért ezzel soha nem tudtam azonosulni. Szeretem a karácsonyi készülődést, imádom az unalomig hallgatott karácsonyi dalokat, nagyon is rá tudok csodálkozni a dekorációkra a mai napig. Na nem mondom, ezt nem elsősorban plázákban szeretem megélni! Hanem kint - a vásárokban. Forralt borral, teával - és akár tömegben is. Várom nagyon.
Azt is hozzá kell, hogy tegyem, hogy az elmúlt években egyre jobban szeretek ezeken a vásárokon ténferegni, ajándékba pedig élményeket adni! Szerintem nincs annál jobb, mint amikor kapsz egy jó színházjegyet, vagy éppen egy jó kis kurzust ajándékba. Én azt hiszem ezt a legnehezebb megvenni.! (?)
Ez nem egy pulóver, amit leemelsz a polcról, elrakod a blokkot, hogy ha nem tetszik, majd lehessen cserélni!
Hanem tanakodsz - mit is szeret a másik? Gasztro vonalat, utazni, színházba járni, kézműves foglalkozásokon részt venni? És mikor: hét közben - vagy hét végén? Szóval a téma nem egyszerű, de ha eltalálod - egy NAGY NAGY egyedi ajándékot tudsz adni!!!! Ami tőled CSAK NEKI - és sugallja - te figyelsz rá, ismered őt! 
Én ezt preferálom már egy ideje - és fogom is még sokáig! Ezt én családi ajándékként is szoktam adni - az még nagyobb durranás tud lenni - ha sikerül! Az egy nehezebb dolog - több ember közös élményét megvásárolni - de többször sikerült már! Huh..
De egy biztos - adventi vásár most sem lesz nélkülem - bármennyire "giccses" vagy elavult! :)
karácsonyi vásárls.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: felnőtt


A bejegyzés trackback címe:

https://magnoliak.blog.hu/api/trackback/id/tr124886887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása