HTML

Mi az élményház?

Minden ami élmény gyereknek és felnőttnek. www.magnoliak.hu

2012.08.15. 15:49 Magnóliások

Miből lesz a cserebogár?

Zsuzsi - a SuziArtBag alkotója egy nagy kincs műhelyünknek. A workshop előtt megérkezik - leül, a gépeket "puccba" vágja. Vagy már megérkeztek az alkotni vágyó vendégeink - vagy szállingóznak. Előkerülnek az anyagok, minta - amit Zsuzsi már előre otthon elkészített - olyan ArtBag-esen. Aztán a precíz leírás vagy a pénztárcánál a szabásminta. Nem tudományosan - hanem még én is megértettem - pedig elhihetitek - ilyet közelről még soha, de soha nem láttam... Hazudta! Anyukám régen a Burdát - csak úgy nézegetésre meg-megvette. Na abban középen láttam mindig egy köteg barna papíron rajzokat -gyorsan ellapoztam onnan, mert egy kicsit "ijesztő" volt a számomra! :)

SuziArtBag.jpg

Az előkészületek megvannak és ekkor csapdába kerültem. Zsuzsi a vendégek előtt szépen halkan, és finoman, de némi határozottsággal a hangjában megkérdezte: " Akkor te is maradsz? " Mit lehet erre mondani? "ÖÖÖÖ sok a munkám" vagy" jaj maradnék nagyon, arra is készültem, de sajnos nincsen több varrógép"... IGENT mondtam... Már csak azért is,mert megláttam, egy MUFFIN-os rózsaszín anyagot és gondoltam, a lányom, aki éppen nyaralt, hogy örülne egy csoda-pénztárcának, amin az általa imádott MUFFINOK vannak. Mindent a gyerekért!

Nem untatlak benneteket a3muffinos.JPG részletekkel! Nem volt számomra egyszerű a helyzet, nincs gyakorlatom a varrásban, közben egy fél órára el kellett szaladnom, meg azért a Műhelyben mégiscsak valamiféle háziasszony vagyok.... De született valami - még ha nem is teljesen önállóan - de MEGCSINÁLTAM. A Luca örült nagyon - azóta hordozza mindenhova! MEGÉRTE!!!!

Ami viszont igazi nagy siker volt a számomra: a résztvevők elkészítettek egy-egy tárcát és nagyjából mindenki még magával vitt egy adag anyagot - egy másik tárcának!
És alkotás közben beszéltünk az anyagokról, az álmokról:ki mi mindent csinálna, ha a nap 48 óra lenne; kézműves vásárokról és sok mindenről. Elfogyott a limonádé és hiszem, aki eljött jó érzéssel és egy csodás pénztárcával térhetett haza!
Suzitatyó.JPG

Képek forrása: http://www.suziartbag.hu/ és www.facebook.com/magnoliakmuhelye

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://magnoliak.blog.hu/api/trackback/id/tr244713933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása